Albert-Jan Oevering ingehuldigd als fractieassistent

Albert- Jan Oevering21 mei 2016

Afgelopen donderdagavond is Albert- Jan Oevering namens de ChristenUnie ingehuldigd als fractieassistent in de raadsvergadering. We zijn als fractie nu behoorlijk op sterkte, wat ook hard nodig is in de nieuwe vergaderstructuur. Er wordt veel gewerkt in parallel sessies en dat is voor alleen raadsleden soms wel lastig. Albert-Jan draait al een poosje mee in de fractie en we zijn erg blij dat hij de stap heeft genomen nu officieel fractieassistent te worden.

Hij neemt daardoor de plaats in van Harro van Heukelum, die al heel lang in verschillende functies (fractiesecretaris, fractieassistent, bestuurslid) voor de ChristenUnie in Gorinchem zeer actief is. Gelukkig betekent dit geen afscheid van Harro, want hij gaat met de meeste taken gewoon verder. Alleen vergaderingen bijwonen op donderdagavonden is voor hem niet mogelijk. Vanaf deze plek willen we Harro natuurlijk ontzettend bedanken voor alle jaren, dat hij als fractieassistent gediend heeft!