Wethouder Freije bezoekt Dress for Success Gorinchem

dressforsuccess gorinchem24 september 2017

Wethouder Hans Freije van de gemeente Gorinchem bracht donderdag 14 september een bezoek aan de winkel van Dress for Success. Al meer dan 10 jaar helpt deze winkel mensen met een laag inkomen om goed gekleed naar een sollicitatiegesprek te gaan.

Om de wethouder een goed beeld te geven van het reilen en zeilen van Dress for Success leidde coördinator Wilma Hamstra hem rond in de winkel aan de Bornsteeg 18. Ook deelde collega Marianne van den Berg, al jarenlang vrijwilliger, met wethouder Freije haar bijzondere herinneringen als kledingadviseur.

Een van de klanten van Dress for Success was aanwezig om de wethouder te vertellen over haar eigen ervaringen met de winkel. Heeft u een uitkering of een minimuminkomen en binnenkort een sollicitatiegesprek? De vrijwilligers van Dress for Success Gorinchem helpen u graag om gratis een geschikte outfit uit te zoeken voor uw gesprek! Neem contact op met Wilma Hamstra via dressforsuccess-gorinchem@hotmail.com.